Zamówienia publiczne
Tytuł | Zamówienie |
---|
Białystok, 08.08.2016 r.
Zapytanie ofertowe
W ramach projektu „Konsultacje dokumentów planistycznych w podlaskich gminach”
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro (art. 4 pkt 8 ustawy).
Przedmiot zapytania:
Wykonanie i wdrożenie internetowego interaktywnego narzędzia konsultacyjnego, wykorzystującego system informacji przestrzennej.
-
Zamawiający:
Podlaskie Biuro Planowania Przestrzennego w Białymstoku
15-005 Białystok
ul. H. Sienkiewicza 82
-
Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia:
Wykonanie i wdrożenie internetowego interaktywnego narzędzia konsultacyjnego, wykorzystującego system informacji przestrzennej, w ramach rozszerzenia regionalnego systemu GIS. Narzędzia umożliwiającego prezentację na specjalnej mapie konsultowanych propozycji zmian w zagospodarowaniu przestrzennym.
W ramach narzędzia należy wykonać:
-
model dedykowanej bazy danych obejmujący standaryzację obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
-
odpowiednie mapy dla każdej z gmin uczestniczących w projekcie,
-
funkcje pozwalające na interakcję użytkownika i przekazywanie zebranych informacji do gminy,
-
implementację powyższych elementów w systemie GIS Podlasia,
-
szkolenie dla pracowników gmin z zakresu obsługi systemu.
Dokładna specyfikacja dostępna u Zamawiającego.
-
Termin realizacji zamówienia:
Od daty podpisania umowy do października 2016r.
-
Wymagania dla Wykonawców:
Wykonawca musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie przy tworzeniu baz danych i aplikacji w systemach GIS. W treści oferty należy zamieścić oświadczenie o spełnieniu tego wymagania.
W toku oceny ofert zamawiający może żądać od oferentów dokumentów potwierdzających spełnienie powyższego warunku.
-
Rodzaj i opis kryteriów, którymi zmawiający będzie kierował się przy wyborze oferty:
Cena ofertowa winna obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny brutto zamówienia, wyliczonej do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium oceny ofert: cena - 100%
-
Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Oferty należy składać w terminie do dnia 16.08.2016r. do godziny 12.00 w zamkniętej kopercie na adres: sekretariat Podlaskiego Biura Planowania Przestrzennego w Białymstoku
ul. H. Sienkiewicza 82
VII piętro
z dopiskiem na kopercie:
„Oferta na wykonanie i wdrożenie internetowego interaktywnego narzędzia konsultacyjnego w ramach projektu „Konsultacje dokumentów planistycznych w podlaskich gminach”
Oferty, które wpłyną do siedziby Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert, będą komisyjnie zniszczone bez otwierania. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
-
Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia:
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowany na stronie internetowej http://bip.pbppb.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi_s/
-
Kontakt ze strony Zamawiającego:
Podlaskie Biuro Planowania Przestrzennego w Białymstoku tel. 85 744 35 07
adres e-mail: bialystok@pbpp.bialystok.pl
Białystok, 2016.08.17
Protokół wyboru najkorzystniejszej oferty
na wykonanie i wdrożenie internetowego interaktywnego narzędzia konsultacyjnego, wykorzystującego system informacji przestrzennej, w ramach rozszerzenia regionalnego systemu GIS.
Podlaskie Biuro Planowania Przestrzennego w Białymstoku informuje, że spośród złożonych ofert na wykonanie i wdrożenie internetowego interaktywnego narzędzia konsultacyjnego, wykorzystującego system informacji przestrzennej, w ramach rozszerzenia regionalnego systemu GIS (w ramach narzędzia zostanie wykonany model dedykowanej bazy danych obejmujący standaryzację obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, odpowiednie mapy dla każdej z gmin uczestniczących w projekcie oraz szkolenie dla pracowników gmin z zakresu obsługi systemu), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Wiedza, Edukacja, Rozwój o Nr WND-POWR.02.19.00-00-KP25/15
wybrana została oferta firmy:
Intergraph Polska Sp.zo.o., ul. Konstruktorska 12 A, 02-673 Warszawa
z ceną brutto 49 500,00 zł.
Uzasadnienie wyboru:
Wybór wykonawcy został dokonany w oparciu o przeprowadzone zapytanie ofertowe zgodnie z tabelą j.n.:
Lp. |
Oferent
|
Cena brutto |
1. |
Intergraph Polska Sp.zo.o. ul. Konstruktorska 12 A 02-673 Warszawa |
49 500,00 zł |
2. |
PHU CMD Paweł Polecki 15-584 Białystok ul. Dzwonkowa 21 |
59 000,00 zł |
Wyłoniony oferent zaproponował najniższą cenę, co było 100% kryterium wyboru.
Metryka strony